Tutkimus

Yhteydenotto lomake

Hei,

voimmeko auttaa?

Tai soita meille

050 123 1234

Objektiivisen tiedon tuottaminen on erikoisosaamistamme. Analysointi antaa varmuutta ja tarkkuutta investointeihin. Ole sinä seuraava, joka hyödyntää tutkittua objektiivista tietoa menestymiseen.

  • + 20 % asiakkaiden viipymä myymälässä
  • + 20 % asiakkaat pysähtyvät tutkimaan tuotetta
  • + 16 % ostotapahtumia
  • Asiakaskäyttäytymistutkimuksella luotettavaa tietoa

    Teemme ostoympäristöjen asiakaskäyttäytymistutkimuksia. Kun verrataan, mitä asiakas sanoo ja mitä asiakas todella tekee, saattaa syntyä merkittäviäkin ristiriitoja. Tutkimuksesta saamme tarkkaa ja luotettavaa tietoa siitä, kuinka asiakas oikeasti käyttäytyy fyysisessä ostoympäristössä. Saatujen tuloksien avulla tiedämme varmasti, mitä asioita kehittämällä saamme myynnin kasvuun.

    Olemme toteuttaneet yli 160 asiakastutkimusta, joissa on kerätty yli 160.000 havaintoa. Kokemuksemme ja mittaustuloksien avulla voidaan tunnistaa asiat, jotka toimivat ja jotka eivät toimi. Näin tiedämme, mitä liiketilassasi kannattaa ensisijaisesti kehittää.

    Tunnetko sinä myymäläsi ja asiakkaasi?
  • Myymälän kylmät ja kuumat pisteet?
  • Kohderyhmärakenne?
  • Miten asiakkaasi kulkevat myymälässä?
  • Missä asiakas pysähtyy, koskee tuotetta, tekee ostopäätöksen?
  • Mikä on keskimääräinen viipymä naisilla ja/tai miehillä?
  • Hei,
    kerron mielelläni
    sinulle lisää.

    Mikko Virtanen

    Johtaja, tutkimus- ja suunnittelu

    +358 40 900 7106
    mikko.virtanen@puume.fi

    Palvelumme